Somethin' to say? Was zu sagen? Des choses a dire?

Follow mrlemarquis on Twitter If you want to make a comment but can't find the "make a comment" box, which keeps on disappearing, just send it either to twitter, facebook or to me at: iwmpop@gmail.com , and I'll maybe publish it for you....Only said maybe....! Here's the latest one: (Who IS this guy called Keith.....) "I just wanted to leave a comment to say that (from personal experience), although you get a bit stinky for the first few weeks, after that you don't get any stinkier! And those olives do look nice, don't they? All the best" Keith

hungry?Thanks to Tina Concetta Marzocca.

Actuelle informations...New....Neu....

Due to illhealth I have decided to post my articles here:Just click on the link....


Depuis peu vous pouvez suivre des liens par voie du "Twitter" vers des articles amusantes et/ou intéressantes.......... Allez-y.... essayez. C'est en haut...
******
For some time, you can follow links chosen by mr le marquis and presented on "Twitter". These links are intended to inform and amuse you - every day, or nearly, new ones ....Try it out! It's just above...
******
Zeit einige Wochen Können Sie interessantes oder amüsantes Verfolgen durch "Twitter"... Fast jeden Tag was neues von mr le marquis ... Versuchen Sie es...Zu finden oben...

here it is....you wanted it....!

somebody (!) wanted to know so here it is...

simple local vegetables

Sunday 14 May 2017

New Epoch......

Wie du dir vermutlich bewusst bist, nach einer so langen Periode von Blick auf meine Bilder, lese ich meine Worte (für die ich euch ganz zutiefst danke), Gesundheit und Alter haben sich nicht auf mich geschlichen, sie haben mich mehr übernommen!
Ich bin ein überzeugter und bestätigter Europäer, wie die meisten von euch bewusst sind, und an diesem Tag, wenn neue Dinge in Europa passieren - die Veränderung in Frankreich einer Ära, die Wahlen in Deutschland in NRW (Nordrhein-Westfalen) Ein neue Präsident in Frankreich, es scheint mir angebracht zu sein, meine persönlichen Angelegenheiten zu arrangieren - so weit ich kann - in der Hoffnung dass die Situation anderswo in dieser Welt arrangiert werden kann, vor allem im USA.
Zuerst um meine Weblogs zu arrangieren - sie werden seltener erscheinen, um mir die Zeit zu geben, mich auf meine Autobiographie zu konzentrieren.
Sie können immer noch einfach "aktualisiert" werden.
Solange das Internet existiert, sind sie verfügbar.
Schließlich, aber am wichtigsten, muss ich versuchen, die Situation mit meiner Begleiterin, Tina Concetta Marzocca, im Falle meiner Abreise dieser Welt zu arrangieren.
Ich bin kein reicher Mann, aber für meine Beerdigung usw. sind Versicherungen / Zusicherungen arrangiert worden, und sie ist sich dessen bewusst.
Viel wichtiger ist die Frage der Sprache.
Ich werde dort nicht helfen können.
Ich hoffe, dass sie in der Lage sein wird, jemanden von Vertrauen und Ehrlichkeit zu finden, um sie in dieser undankbares
Aufgabe zu unterstützen.
Ich liebe sie und ich hoffe, dass sie in der Lage ist, den Rest ihres Lebens in Frieden zu leben, bevor sie zu mir und meiner 1. verstorbenen Frau Kathleen (Kate) ODELL-MITCHELL kommt.

Ian Watson Mitchell - 30600, Vauvert - Mai 2017.

Im Meine Kuche.....

4 comments:

Grace Ben said...


Hey!
Nice Post Thanks For Sharing!
best essay writing service uk

Unknown said...

simply amazing

https://gogetdeals.co.uk

James Miller said...

Very good blog post....thanks for sharing with us....
Book online bus ticket from Redbus

Supreme Detail said...

Here at Supreme Detail we pride ourselves on achieving the highest results, going above and beyond expectations to give you the best possible outcome for your vehicle. We have over 25 years experience in Detailing and Smart Repair, whilst keeping up with the latest products released.


car detailing service uk

METEO chez moi-Bei mir-my zone

This is what it's doing right now....or nearly! Go with your mouse to the image and click....

Lecker...Tasty... Appétissante

Des bonnes choses - de presque partout...! Leckereien von fast Uberall...! Tasty things from almost everywhere...! *********
European Goodies...! Slideshow: Mr’s trip from France to Europe (near Dieuze, Lorraine) was created by TripAdvisor. See another Dieuze slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.
******* iwmpop (mr le marquis)- Vauvert, France - Janvier 2011